viernes, 1 de marzo de 2013

Revelación...



Viñeta de Alfons López  en Público

3 comentarios:

  1. !Ves ti o Espiritu Santo! polo que vexo aparece no Cónclave pousase nunha cabeza e despois "si te he visto , no me acuerdo"
    Xa me parecía a min que os papas non estaban ben informados...

    ResponderEliminar
  2. Segundo eu entendo, desde que o coitado se quixo actualizar coa tablet, o paxaro, nun arrebato de cornos e ciumes, negoulle a palabra e xa me dirás que fai un papa con zapatiños colorados e sen poder dicir pío. Porque ademais sen a asistencia do bicho, vai, e di que os R.M. v foron de Andalucía. Saca, saca...

    ResponderEliminar
  3. Eu mais ben penso que últimamente o animaliño maleouse. Entérouse do partido que lle podia tirar a iso do travestismo. ( Espíritu Santo no corpo dunha pomba) e deixou o a revelación para abdicares a outros menesteres mais placenteiros e así lles vai no Vaticano sen a asistencia divina...

    ResponderEliminar