Se ha producido un error en este gadget.

lunes, 4 de marzo de 2013

PARTE MÉDICO(por non ser menos...)

A doente está en fase de superación deste desafinado,desagradable, áspero e rudo concerto de toses e expectoracións febriles con que se manifestaba o seu aparato respiratorio inflamado polas broncas correntes exteriores.

Coida que poida cumprir coa súa axenda en poucos días, entre tanto queda suspendida a súa asistencia,o contrato dunha dobre non foi posible por motivos da crise.

O equipo médico reunido de urxencia na sala de plenos(cociña)advirte:
Que debido a cantidade de aire frío e contaminado que se cola polo televexo, aconsella poñer broqueles nas tráqueas mentres exista o risco de contraer bronquitis.

Sen asinar(Só é unha fotocopia, non ten valor facultativo)

2 comentarios:

  1. Consello : apagar todos os aparellos que contaminen , evitar lecturas que conteñan noticias nocivas ou virulentas, tales como semanarios ou xornais e administrar xarope de amor ...

    ResponderEliminar
  2. Pues sí que es un buen consejo! Lo pongo en práctica siempre, lástima que todos me llaman aburrida porque no estoy al tanto de lo que la farándula hace y deshace, pelea y reconcilia... No escucho los discursos de políticos y delegados gremiales... En fin que no estoy al tanto de lo que parece importante para el mundo. Hoy cambié la tierra de las plantas, las aboné e hice almácigos de pimientos. Elegí yo una película en vez de mirar por veinteava vez la que proponen en la tele... en fin, soy muy aburrida pero te mando un cariñoso beso con olor a albahaca que acabo de cortar para hacer mi propio pesto.

    ResponderEliminar